We delen graag met jou

Door ons geschreven blogs

Dé nieuwe stempelkaart

Met de naam 'Spari' bieden wij bedrijven de nieuwe en moderne stempelkaart die ze naar eigen smaak kunnen maken. Daarnaast is het meer dan alleen een stempelkaart, het is een verlengstuk van jouw bedrijf! Hier lees je meer over ons product!
Lees verder ...

Vaste klanten zijn een beloning waard

Vaste klanten houden je business draaiend. Het zou daarom ook normaal moeten zijn om deze mensen te belonen. Maar hoe kun je dat nou eigenlijk het beste uitvoeren?
Lees verder ...

Coupon vs Stempelkaart

We gebruiken het allemaal, zowel de coupons als de stempelkaarten. Bedrijven zetten het vaak in als marketinginstrument, maar weet jij als bedrijf wanneer je juist de coupons of de stempelkaart gebruikt?
Lees verder ...

Testen is belangrijk

Het is belangrijk om te testen voordat iets daadwerkelijk in gebruik genomen word. Maar hoe en tot welke hoogte is het nou eigenlijk van cruciaal belang?
Lees verder ...

Geef gratis stempels

Via een stempelkaart motiveer je jouw vaste klanten om bij jou te blijven kopen. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die tegen het sparen van stempels aanhikken. Hoe moet je deze klanten eigenlijk motiveren met de stempelkaart?
Lees verder ...

Klantenbestand bijhouden

Het is een feit dat vaste klanten jouw omzet positief beïnvloeden. Vaste klanten zijn bij veel bedrijven zelfs van belang om in business te blijven. Maar hoe kun je alle klanten het beste bijhouden?
Lees verder ...

5 Tips voor een georganiseerd kantoor

Je bent het meest productief in een goed georganiseerd en opgeruimd kantoor. Ook zorgt een georganiseerd kantoor ervoor dat je sneller de dingen kunt vinden die je nodig hebt. Wij hebben de 5 belangrijkste tips voor jou samengesteld.
Lees verder ...

Vertraging in de winkel

Je kent het vast wel, het is druk in jouw winkel en klanten worden ongeduldig van het wachten. Hoe kan je daar het beste mee omgaan?
Lees verder ...

Behoud interesse in jouw klanten

Je kent het vast wel, je werkt hard en doet er alles aan om nieuwe klanten te werven. Maar alsnog heeft jouw omzet een beetje moeite met het groeien. Je zit met de handen in het haar, nieuwe klanten zorgen namelijk voor meer omzet, toch?
Lees verder ...

Laatste inkopen voor kerst

Aanstaande vrijdag is het alweer de 1e kerstdag van 2015. Profiteer jij al van de late beslissers en de mensen die vergeten?
Lees verder ...

Spari zegt: Gelukkig 2016!

2016 komt eraan en daar hoort natuurlijk een warme groet met de goede voornemens bij! Dus hierbij ...
Lees verder ...

Digitaliseren is moderniseren

Het is een bekend begrip, wie wil moderniseren ontkomt er haast niet aan om ook te digitaliseren. Heb jij het gevoel dat je dagelijks te weinig tijd overhoudt en te weinig werk verricht? Dan is het voor jou tijd om vaste processen te gaan digitaliseren!
Lees verder ...

Digitale administratie

Het voeren en bijhouden van jouw uitgebreide administratie moet en kan je tegenwoordig als ondernemer gewoon digitaal doen! Bespaar jezelf een hoop gezeur en zorg ervoor dat jouw gehele administratie digitaal is.
Lees verder ...

4 tips voor blije loyale klanten

Het is belangrijk om vaste klanten blij te houden, want blije, loyale klanten zorgen namelijk voor het succes van jouw bedrijf. Met de volgende 4 tips kan jij ervoor zorgen dat je jouw vaste klanten te vriend houdt.
Lees verder ...

Lokale evenementen

Ken jij alle lokale evenementen die bij jouw bedrijf in de buurt zijn? En hoe vaak heb je er met jouw bedrijf van geprofiteerd?
Lees verder ...

Toerist in eigen land

De toeristen in eigen land zijn er in overvloed. Een dagje uit, weekendje andere stad, het komt allemaal vaak voor. Zie jij de kansen en speel jij daar als bedrijf al op in?
Lees verder ...

De juiste actie bepalen

Het bepalen van de juiste actie is een zware klus en gaat niet altijd even makkelijk. Met deze tips bepaal je makkelijker de juiste actie.
Lees verder ...

De perfecte bedrijfsnaam

Bij het starten van een nieuwe bedrijf komt veel kijken. Zo ook het bedenken van dé perfecte bedrijfsnaam! Weet jij jouw perfecte bedrijfsnaam al?
Lees verder ...

Reputatie opbouwen

Een goede reputatie zorgt voor het succes van jouw bedrijf. Het is daarom ook belangrijk dat jouw tevreden klanten je helpen een reputatie op te bouwen.
Lees verder ...

Stempelkaart vs Klantenkaart

De stempelkaart wordt vaak onterecht gezien als een klantenkaart, terwijl de doelstelling van een stempelkaart anders is dan de bekende klantenkaart. Hier leggen we in het kort de verschillen uit.
Lees verder ...

Klant tevredenheid

Veel ondernemers vinden dat de klant koning is, maar hoe behaal je nou eigenlijk maximale klant tevredenheid zonder de grens te overschrijden?
Lees verder ...

Less is the new more

Elk bedrijf en ieder persoon kan door minder te doen meer resultaat bereiken. De kern zit hem in het maken van de juiste keuzes, doe wat je moet doen en sla over wat minder belangrijk is.
Lees verder ...

Inspelen op 1 april

Je komt er haast niet meer omheen, iedereen probeert juist vandaag een grap met je uit te halen. Daarom juist meer dan genoeg redenen om vandaag extra op te letten, want het zou je maar overkomen..
Lees verder ...

Release webversie 2.01 NT

Vandaag, op de dag van de aarde, hebben wij bewust onze nieuwe web-versie gepubliceerd. Onze website, werkwijze en het zakelijke platform zijn onderworpen aan grote veranderingen. Wil je hier meer over weten, lees dan snel verder!
Lees verder ...

Met trots introduceren wij de Spari API

Vanaf vandaag is onze Spari API beschikbaar voor developers. De Spari API maakt het mogelijk voor webwinkels, kassasystemen en andere software om een compleet loyaliteit en marketing tool toe te voegen aan hun product.
Lees verder ...

Geld besparen

In het dagelijkse leven krijg je als consument regelmatig te maken met veel verschillende uitgaven. Hoe kan jij als consument op dagelijkse basis geld besparen waarmee je dan toch wel die leuke goodie kan kopen?
Lees verder ...

Onbewust goedkoper winkelen

Het is meestal een hele kunst om alle acties, kortingen af te lopen om de perfecte koopjes te kunnen vinden. Koopjes jagen is haast ook een hele sport, maar het vinden van koopjes hoeft niet moeilijk te zijn. Je kan er zelfs voor zorgen dat je het onbewust doet!
Lees verder ...

Benut de kerstdagen

De kerstdagen komen er weer aan en daarmee kan jij als bedrijf een grote slag slaan. Hoe je dat doet? Benut de kerstdagen op de juiste wijze!
Lees verder ...

Blijf trouw aan jouw klanten

Een vaste klant levert jouw bedrijf waarschijnlijk meer op dan een nieuwe klant. Daarom is het heel belangrijk dat jij als bedrijf ook trouw blijft aan jouw vaste klanten.
Lees verder ...

Populariteit van Black Friday

Black Friday, een dag waar veel gestunt wordt met acties en kortingen. Waar komt deze populariteit vandaan?
Lees verder ...

Feedback voor bedrijven

Dankzij feedback kunnen bedrijven ervoor zorgen dat ze hun klanten kunnen voorzien van de beste ervaring en service, zodat de klantloyaliteit en winst zal stijgen.
Lees verder ...

Een nieuw begin

Wij hebben de afgelopen tijd goed naar jullie geluisterd en hard gewerkt aan het vernieuwen en verbeteren van onze business. Dankzij al jullie feedback hebben wij vol enthousiasme onze nieuwe update doorgevoerd, welke vooral gefocust is op de werkwijze bij onze lidmaatschappen.
Lees verder ...