Klantenbeheer

Als bedrijf wil je graag de loyaliteit van jouw klanten kunnen beheren, dat kan onder andere via ons dashboard.


Stap 1

Via ons dashboard kan je de loyaliteit van al jouw klanten beheren. Navigeer links in het dashboard naar "Klanten" (1), vervolgens krijg je een overzicht te zien met alle klanten van jouw bedrijf. Hier kan je de loyaliteit van huidige klanten bewerken (2) of nieuwe klanten toevoegen (3).

Overzicht voor het beheren van klanten en hun gespaarde loyaliteit

Stap 2

Bij het toevoegen van een klant geef je eerst een naam en e-mailadres op, en bij het bewerken van een klant zijn deze velden al automatisch ingevuld (1). Vervolgens kan je het te verstrekken loyaliteit opgeven (2) en wanneer je een klant bewerkt zie je daarnaast ook nog de optie om loyaliteit te claimen.

Loyaliteit toevoegen of claimen kan je eenvoudig via ons dashboard doen

Optioneel: Stap 3

Naast dat je al jouw klanten kan beheren via ons dashboard, kan je loyaliteit voor klanten uiteraard ook via onze scanner app verwerken.

Loyaliteit toevoegen of claimen kan ook via onze scanner app

Uitleg voor bedrijven

Ga terug naar het bekijken van de algemene uitleg voor bedrijven.


Mocht er iets onduidelijk zijn aan deze uitleg, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Dat kan via e-mail hello@spari.app of tijdens kantoortijden via onze livechat.