Benut de kerstdagen

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Benut de kerstdagen

De kerstdagen komen er weer aan en daarmee kan jij als bedrijf een grote slag slaan. Hoe je dat doet? Benut de kerstdagen op de juiste wijze!

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Feedback voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Feedback voor bedrijven

Dankzij feedback kunnen bedrijven ervoor zorgen dat ze hun klanten kunnen voorzien van de beste ervaring en service, zodat de klantloyaliteit en winst zal stijgen.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Populariteit van Black Friday

Tips voor consumenten en bedrijven

Tips voor consumenten en bedrijven

Black Friday is een dag vol actie en kortingen

Black Friday, een dag waar veel gestunt wordt met acties en kortingen. Waar komt deze populariteit vandaan?

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Blijf trouw aan jouw klanten

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Vaste klanten zijn fijn

Een vaste klant levert jouw bedrijf waarschijnlijk meer op dan een nieuwe klant. Daarom is het heel belangrijk dat jij als bedrijf ook trouw blijft aan jouw vaste klanten.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Onbewust goedkoper winkelen

Tips voor consumenten

Tips voor consumenten

Onbewust goedkoper winkelen

Het is meestal een hele kunst om alle acties, kortingen af te lopen om de perfecte koopjes te kunnen vinden. Koopjes jagen is haast ook een hele sport, maar het vinden van koopjes hoeft niet moeilijk te zijn. Je kan er zelfs voor zorgen dat je het onbewust doet!

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Geld besparen

Tips voor consumenten

Tips voor consumenten

Geld besparen

In het dagelijkse leven krijg je als consument regelmatig te maken met veel verschillende uitgaven. Hoe kan jij als consument op dagelijkse basis geld besparen waarmee je dan toch wel die leuke goodie kan kopen?

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Met trots introduceren wij de Spari API

Nieuws voor bedrijven

Nieuws voor bedrijven

Introductie van de Spari API

Vanaf vandaag is onze Spari API beschikbaar voor developers. De Spari API maakt het mogelijk voor webwinkels, kassasystemen en andere software om een compleet loyaliteit en marketing tool toe te voegen aan hun product.

Geschreven door Spari in Spari Nieuws

Release webversie 2.01 NT

Nieuws voor bedrijven

Nieuws voor bedrijven

Spari v2.01 NT (New Thinking)

Vandaag, op de dag van de aarde, hebben wij bewust onze nieuwe web-versie gepubliceerd. Onze website, werkwijze en het zakelijke platform zijn onderworpen aan grote veranderingen. Wil je hier meer over weten, lees dan snel verder!

Geschreven door Spari in Spari Nieuws

Inspelen op 1 april

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Inspelen op 1 april

Je komt er haast niet meer omheen, iedereen probeert juist vandaag een grap met je uit te halen. Daarom juist meer dan genoeg redenen om vandaag extra op te letten, want het zou je maar overkomen..

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Less is the new more

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Less is the new more

Elk bedrijf en ieder persoon kan door minder te doen meer resultaat bereiken. De kern zit hem in het maken van de juiste keuzes, doe wat je moet doen en sla over wat minder belangrijk is.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Klant tevredenheid

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Klant tevredenheid

Veel ondernemers vinden dat de klant koning is, maar hoe behaal je nou eigenlijk maximale klant tevredenheid zonder de grens te overschrijden?

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Stempelkaart vs Klantenkaart

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Stempelkaart vs klantenkaart

De stempelkaart wordt vaak onterecht gezien als een klantenkaart, terwijl de doelstelling van een stempelkaart anders is dan de bekende klantenkaart. Hier leggen we in het kort de verschillen uit.

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Reputatie opbouwen

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Reputatie opbouwen

Een goede reputatie zorgt voor het succes van jouw bedrijf. Het is daarom ook belangrijk dat jouw tevreden klanten je helpen een reputatie op te bouwen.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Dé perfecte bedrijfsnaam

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

De perfecte bedrijfsnaam

Bij het starten van een nieuwe bedrijf komt veel kijken. Zo ook het bedenken van dé perfecte bedrijfsnaam! Weet jij jouw perfecte bedrijfsnaam al?

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

De juiste actie bepalen

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Actie winkelwagen

Het bepalen van de juiste actie is een zware klus en gaat niet altijd even makkelijk. Met deze tips bepaal je makkelijker de juiste actie.

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Toerist in eigen land

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Toerist in eigen land

De toeristen in eigen land zijn er in overvloed. Een dagje uit, weekendje andere stad, het komt allemaal vaak voor. Zie jij de kansen en speel jij daar als bedrijf al op in?

Geschreven door Spari in Klanten Belonen

Lokale evenementen

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Lokale evenementen zorgen voor nieuwe klanten

Ken jij alle lokale evenementen die bij jouw bedrijf in de buurt zijn? En hoe vaak heb je er met jouw bedrijf van geprofiteerd?

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

4 tips voor blije loyale klanten

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

4 tips voor blije, loyale klanten

Het is belangrijk om vaste klanten blij te houden, want blije, loyale klanten zorgen namelijk voor het succes van jouw bedrijf. Met de volgende 4 tips kan jij ervoor zorgen dat je jouw vaste klanten te vriend houdt.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Digitale administratie

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Zet je administratie in de Cloud

Het voeren en bijhouden van jouw uitgebreide administratie moet en kan je tegenwoordig als ondernemer gewoon digitaal doen! Bespaar jezelf een hoop gezeur en zorg ervoor dat jouw gehele administratie digitaal is.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Digitaliseren is moderniseren

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Maak jouw bedrijf vandaag nog modern

Het is een bekend begrip, wie wil moderniseren ontkomt er haast niet aan om ook te digitaliseren. Heb jij het gevoel dat je dagelijks te weinig tijd overhoudt en te weinig werk verricht? Dan is het voor jou tijd om vaste processen te gaan digitaliseren!

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Spari zegt: Gelukkig 2016!

Nieuws voor consumenten en bedrijven

Nieuws voor consumenten en bedrijven

Spari zegt: Gelukkig 2016!

2016 komt eraan en daar hoort natuurlijk een warme groet met de goede voornemens bij! Dus hierbij ...

Geschreven door Spari in Spari Nieuws op 31-12-2015

Laatste inkopen voor kerst

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Laatste kerst inkopen promotie marketing

Aanstaande vrijdag is het alweer de 1e kerstdag van 2015. Profiteer jij al van de late beslissers en de mensen die vergeten?

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Behoud interesse in jouw klanten

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Bereik je vaste klanten door interesse in ze te houden

Je kent het vast wel, je werkt hard en doet er alles aan om nieuwe klanten te werven. Maar alsnog heeft jouw omzet een beetje moeite met het groeien. Je zit met de handen in het haar, nieuwe klanten zorgen namelijk voor meer omzet, toch?

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Vertraging in de winkel

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Vertraging in de winkel

Je kent het vast wel, het is druk in jouw winkel en klanten worden ongeduldig van het wachten. Hoe kan je daar het beste mee omgaan?

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

5 Tips voor een georganiseerd kantoor

Tips voor consumenten en bedrijven

Tips voor consumenten en bedrijven

georganiseerd kantoor voorbeeld

Je bent het meest productief in een goed georganiseerd en opgeruimd kantoor. Ook zorgt een georganiseerd kantoor ervoor dat je sneller de dingen kunt vinden die je nodig hebt. Wij hebben de 5 belangrijkste tips voor jou samengesteld.

Geschreven door Spari in Tips & Tricks

Klantenbestand bijhouden

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

Klantenbestand bijhouden is belangrijk

Het is een feit dat vaste klanten jouw omzet positief beïnvloeden. Vaste klanten zijn bij veel bedrijven zelfs van belang om in business te blijven. Maar hoe kun je alle klanten het beste bijhouden?

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Geef gratis stempels

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Stempels zijn een brandmerk net als de BBQ!

Via een stempelkaart motiveer je jouw vaste klanten om bij jou te blijven kopen. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die tegen het sparen van stempels aanhikken. Hoe moet je deze klanten eigenlijk motiveren met de stempelkaart?

Geschreven door Spari in Klanten Belonen

Testen is belangrijk

Blog voor bedrijven

Blog voor bedrijven

test altijd je product en voorkom fouten vroegtijdig

Het is belangrijk om te testen voordat iets daadwerkelijk in gebruik genomen word. Maar hoe en tot welke hoogte is het nou eigenlijk van cruciaal belang?

Geschreven door Spari in Algemeen Nieuws

Coupon vs Stempelkaart

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Stempelkaart beter dan Coupons?

We gebruiken het allemaal, zowel de coupons als de stempelkaarten. Bedrijven zetten het vaak in als marketinginstrument, maar weet jij als bedrijf wanneer je juist de coupons of de stempelkaart gebruikt?

Geschreven door Spari in Klanten Belonen

Vaste klanten zijn een beloning waard

Tips voor bedrijven

Tips voor bedrijven

Beloon vaste klanten op tijd

Vaste klanten houden je business draaiend. Het zou daarom ook normaal moeten zijn om deze mensen te belonen. Maar hoe kun je dat nou eigenlijk het beste uitvoeren?

Geschreven door Spari in Klanten Belonen

Dé nieuwe stempelkaart

Nieuws voor consumenten en bedrijven

Nieuws voor consumenten en bedrijven

Stempelkaart klanten werven promotie

Met de naam 'Spari' bieden wij bedrijven de nieuwe en moderne stempelkaart die ze naar eigen smaak kunnen maken. Daarnaast is het meer dan alleen een stempelkaart, het is een verlengstuk van jouw bedrijf! Hier lees je meer over ons product!

Geschreven door Spari in Spari Nieuws op 23-09-2015