Met trots introduceren wij de Spari API

Geschreven door Spari | Spari Nieuws | Op 31-10-2016

Vanaf vandaag is onze Spari API beschikbaar voor developers. De Spari API maakt het mogelijk voor webwinkels, kassasystemen en andere software om een compleet loyaliteit en marketing tool toe te voegen aan hun product.

Release webversie 2.01 NT

Geschreven door Spari | Spari Nieuws | Op 22-04-2016

Vandaag, op de dag van de aarde, hebben wij bewust onze nieuwe web-versie gepubliceerd. Onze website, werkwijze en het zakelijke platform zijn onderworpen aan grote veranderingen. Wil je hier meer over weten, lees dan snel verder!

Inspelen op 1 april

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 01-04-2016

Je komt er haast niet meer omheen, iedereen probeert juist vandaag een grap met je uit te halen. Daarom juist meer dan genoeg redenen om vandaag extra op te letten, want het zou je maar overkomen..

Less is the new more

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 24-03-2016

Elk bedrijf en ieder persoon kan door minder te doen meer resultaat bereiken. De kern zit hem in het maken van de juiste keuzes, doe wat je moet doen en sla over wat minder belangrijk is.

Klant tevredenheid

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 17-03-2016

Veel ondernemers vinden dat de klant koning is, maar hoe behaal je nou eigenlijk maximale klant tevredenheid zonder de grens te overschrijden?

Stempelkaart vs Klantenkaart

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 10-03-2016

De stempelkaart wordt vaak onterecht gezien als een klantenkaart, terwijl de doelstelling van een stempelkaart anders is dan de bekende klantenkaart. Hier leggen we in het kort de verschillen uit.

Reputatie opbouwen

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 03-03-2016

Een goede reputatie zorgt voor het succes van jouw bedrijf. Het is daarom ook belangrijk dat jouw tevreden klanten je helpen een reputatie op te bouwen.

Dé perfecte bedrijfsnaam

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 25-02-2016

Bij het starten van een nieuwe bedrijf komt veel kijken. Zo ook het bedenken van dé perfecte bedrijfsnaam! Weet jij jouw perfecte bedrijfsnaam al?

De juiste actie bepalen

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 18-02-2016

Het bepalen van de juiste actie is een zware klus en gaat niet altijd even makkelijk. Met deze tips bepaal je makkelijker de juiste actie.

Toerist in eigen land

Geschreven door Spari | Klanten Belonen | Op 11-02-2016

De toeristen in eigen land zijn er in overvloed. Een dagje uit, weekendje andere stad, het komt allemaal vaak voor. Zie jij de kansen en speel jij daar als bedrijf al op in?

Lokale evenementen

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 28-01-2016

Ken jij alle lokale evenementen die bij jouw bedrijf in de buurt zijn? En hoe vaak heb je er met jouw bedrijf van geprofiteerd?

4 tips voor blije loyale klanten

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 21-01-2016

Het is belangrijk om vaste klanten blij te houden, want blije, loyale klanten zorgen namelijk voor het succes van jouw bedrijf. Met de volgende 4 tips kan jij ervoor zorgen dat je jouw vaste klanten te vriend houdt.

Digitale administratie

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 14-01-2016

Het voeren en bijhouden van jouw uitgebreide administratie moet en kan je tegenwoordig als ondernemer gewoon digitaal doen! Bespaar jezelf een hoop gezeur en zorg ervoor dat jouw gehele administratie digitaal is.

Digitaliseren is moderniseren

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 07-01-2016

Het is een bekend begrip, wie wil moderniseren ontkomt er haast niet aan om ook te digitaliseren. Heb jij het gevoel dat je dagelijks te weinig tijd overhoudt en te weinig werk verricht? Dan is het voor jou tijd om vaste processen te gaan digitaliseren!

Spari zegt: Gelukkig 2016!

Geschreven door Spari | Spari Nieuws | Op 31-12-2015

2016 komt eraan en daar hoort natuurlijk een warme groet met de goede voornemens bij! Dus hierbij ...

Laatste inkopen voor kerst

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 23-12-2015

Aanstaande vrijdag is het alweer de 1e kerstdag van 2015. Profiteer jij al van de late beslissers en de mensen die vergeten?

Behoud interesse in jouw klanten

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 10-12-2015

Je kent het vast wel, je werkt hard en doet er alles aan om nieuwe klanten te werven. Maar alsnog heeft jouw omzet een beetje moeite met het groeien. Je zit met de handen in het haar, nieuwe klanten zorgen namelijk voor meer omzet, toch?

Vertraging in de winkel

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 03-12-2015

Je kent het vast wel, het is druk in jouw winkel en klanten worden ongeduldig van het wachten. Hoe kan je daar het beste mee omgaan?

5 Tips voor een georganiseerd kantoor

Geschreven door Spari | Tips & Tricks | Op 26-11-2015

Je bent het meest productief in een goed georganiseerd en opgeruimd kantoor. Ook zorgt een georganiseerd kantoor ervoor dat je sneller de dingen kunt vinden die je nodig hebt. Wij hebben de 5 belangrijkste tips voor jou samengesteld.

Klantenbestand bijhouden

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 19-11-2015

Het is een feit dat vaste klanten jouw omzet positief beïnvloeden. Vaste klanten zijn bij veel bedrijven zelfs van belang om in business te blijven. Maar hoe kun je alle klanten het beste bijhouden?

Geef gratis stempels

Geschreven door Spari | Klanten Belonen | Op 12-11-2015

Via een stempelkaart motiveer je jouw vaste klanten om bij jou te blijven kopen. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die tegen het sparen van stempels aanhikken. Hoe moet je deze klanten eigenlijk motiveren met de stempelkaart?

Testen is belangrijk

Geschreven door Spari | Algemeen Nieuws | Op 05-11-2015

Het is belangrijk om te testen voordat iets daadwerkelijk in gebruik genomen word. Maar hoe en tot welke hoogte is het nou eigenlijk van cruciaal belang?

Coupon vs Stempelkaart

Geschreven door Spari | Klanten Belonen | Op 28-10-2015

We gebruiken het allemaal, zowel de coupons als de stempelkaarten. Bedrijven zetten het vaak in als marketinginstrument, maar weet jij als bedrijf wanneer je juist de coupons of de stempelkaart gebruikt?

Vaste klanten zijn een beloning waard

Geschreven door Spari | Klanten Belonen | Op 20-10-2015

Vaste klanten houden je business draaiend. Het zou daarom ook normaal moeten zijn om deze mensen te belonen. Maar hoe kun je dat nou eigenlijk het beste uitvoeren?

Dé nieuwe stempelkaart

Geschreven door Spari | Spari Nieuws | Op 23-09-2015

Met de naam 'Spari' bieden wij bedrijven de nieuwe en moderne stempelkaart die ze naar eigen smaak kunnen maken. Daarnaast is het meer dan alleen een stempelkaart, het is een verlengstuk van jouw bedrijf! Hier lees je meer over ons product!