Blog

Feedback voor bedrijven

Dankzij feedback kunnen bedrijven ervoor zorgen dat ze hun klanten kunnen voorzien van de beste ervaring en service, zodat de klantloyaliteit en winst zal stijgen.
Lees verder

Populariteit van Black Friday

Black Friday, een dag waar veel gestunt wordt met acties en kortingen. Waar komt deze populariteit vandaan?
Lees verder

Blijf trouw aan jouw klanten

Een vaste klant levert jouw bedrijf waarschijnlijk meer op dan een nieuwe klant. Daarom is het heel belangrijk dat jij als bedrijf ook trouw blijft aan jouw vaste klanten.
Lees verder

Benut de kerstdagen

De kerstdagen komen er weer aan en daarmee kan jij als bedrijf een grote slag slaan. Hoe je dat doet? Benut de kerstdagen op de juiste wijze!
Lees verder

Onbewust goedkoper winkelen

Het is meestal een hele kunst om alle acties, kortingen af te lopen om de perfecte koopjes te kunnen vinden. Koopjes jagen is haast ook een hele sport, maar het vinden van koopjes hoeft niet moeilijk te zijn. Je kan er zelfs voor zorgen dat je het onbewust doet!
Lees verder

Geld besparen

In het dagelijkse leven krijg je als consument regelmatig te maken met veel verschillende uitgaven. Hoe kan jij als consument op dagelijkse basis geld besparen waarmee je dan toch wel die leuke goodie kan kopen?
Lees verder

Inspelen op 1 april

Je komt er haast niet meer omheen, iedereen probeert juist vandaag een grap met je uit te halen. Daarom juist meer dan genoeg redenen om vandaag extra op te letten, want het zou je maar overkomen..
Lees verder

Less is the new more

Elk bedrijf en ieder persoon kan door minder te doen meer resultaat bereiken. De kern zit hem in het maken van de juiste keuzes, doe wat je moet doen en sla over wat minder belangrijk is.
Lees verder

Klant tevredenheid

Veel ondernemers vinden dat de klant koning is, maar hoe behaal je nou eigenlijk maximale klant tevredenheid zonder de grens te overschrijden?
Lees verder

Reputatie opbouwen

Een goede reputatie zorgt voor het succes van jouw bedrijf. Het is daarom ook belangrijk dat jouw tevreden klanten je helpen een reputatie op te bouwen.
Lees verder

De perfecte bedrijfsnaam

Bij het starten van een nieuwe bedrijf komt veel kijken. Zo ook het bedenken van dé perfecte bedrijfsnaam! Weet jij jouw perfecte bedrijfsnaam al?
Lees verder

4 tips voor blije loyale klanten

Het is belangrijk om vaste klanten blij te houden, want blije, loyale klanten zorgen namelijk voor het succes van jouw bedrijf. Met de volgende 4 tips kan jij ervoor zorgen dat je jouw vaste klanten te vriend houdt.
Lees verder

Digitale administratie

Het voeren en bijhouden van jouw uitgebreide administratie moet en kan je tegenwoordig als ondernemer gewoon digitaal doen! Bespaar jezelf een hoop gezeur en zorg ervoor dat jouw gehele administratie digitaal is.
Lees verder

Vertraging in de winkel

Je kent het vast wel, het is druk in jouw winkel en klanten worden ongeduldig van het wachten. Hoe kan je daar het beste mee omgaan?
Lees verder

5 Tips voor een georganiseerd kantoor

Je bent het meest productief in een goed georganiseerd en opgeruimd kantoor. Ook zorgt een georganiseerd kantoor ervoor dat je sneller de dingen kunt vinden die je nodig hebt. Wij hebben de 5 belangrijkste tips voor jou samengesteld.
Lees verder

Hey, jij!

We hebben een digitale loyaliteit app gemaakt waarmee bedrijven hun klanten punten en stempels kunnen laten sparen. Het is volledig gratis! Misschien iets voor jouw bedrijf of een kennis?